Jag som skulle....

Idag så har man dragit "vinstlotten" att jobba till 17.00.. Det gör ganska stor skillnad att jobba till 17 istället för till 16.
Man kan inte tro det, men de är så.
Men dagen har faktiskt gått riktigt bra. Allt har rullat på och ingen stress alls. Det är skönt!

Direkt jag kom hem så la jag mig i soffan för att se på tv ett tag innan jag skulle börja med maten. Men alla kanske kan räkna ut med lilltån hur det slutade? Jo jag somnade och vaknade upp kl.19.15.. Surt!! Jag som skulle på vattengympa!! Jag är inte klyftig för fem öre!! Hur kan man vara så osmart och tro att man inte skulle somna i soffan då jag visste att jag var lite trött när jag la mig där.. KNÄPPA JAG!! Nåja, imorgon så blir det en promenad för mig istället. Och sen simning på onsdag. Måste bli skärpning hära! Sen efter marknaden blir de ännu mera skärpning..

Har fått låna svärmors lilla vovve Melker, han är så otroligt söt.. Men han blir så lat när han kommer hit.. haha! Knappt så han vill ute och pissa. Man får typ tvinga ut honom.. Slöhund ;)

Nä hujjeda mig ändå. Nu måste jag lägga mig. Börjar sju imorgon. Men har en kort dag - vilket är riktigt skönt!

Ingen som kan hjälpa mig designa bloggen? =/

Älskar Dig Markus! Du ÄR mitt Hjärta!


Kommentarer
Postat av: Bea

hehe de du :P

2008-09-30 @ 22:10:41
URL: http://bebbsan86.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad vill du ha för nå på bloggen?

2008-10-02 @ 09:54:24
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0