I väntan

Nu sitter man vid datorn igen..
Verkar inte som om att man har så mycket annat att göra.. hehe..

Blev en ordenlig sovmorgon idag, riktigt skönt! Klev upp strax före 12.
Duschade och gjorde mig lite brunch

Och nu har jag inte så mycket att göra.. Eller nog har jag saker jag skulle ha gjort, städat färdigt i lägenheten. Men hade inte någon lust just nu. Utan det blir nog att städa ikväll när man slutat jobba. Eller kanske blir
efter man varit hos Bea o Mange ikväll.. Annars får jag väl ta mig i kragen och göra färdigt imorgon bitti eller imorrn när jag jobbat klart. Men det löser sig nog alltid :)

Iväntan på att jag ska börja jobba så fördriver jag tiden med att sitta vid datorn och kolla runt lite, prata med folk,spela lite spel o lyssna på musik. Fått lite mer bra musik från syster idag <3

Tjing!

Älskar Min Markus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0