Helgen är över

Jahapp då var denna jobbar helg över.. Dock har jag bara jobbat halva helgen..
Hade personalfest i fredags...Så gunilla på jobbet var så snäll och gjorde ett passbyte med mig, hon jobbade åt mig och jag kunde vara ute och roa mig hela natten ;) Hehe..

Fredagen började med att jag jobbade till 16.. Då bar det bara hemåt och duscha göra sig i ordning för kvällen. Kring 18 tiden så började allt att droppa in hos oss. Och när hela gänget var samlat så gick vi ut på baksidan där vi bor o spelade kubb! Haha riktigt roligt var det. Dock hann vi bara med 2 omgångar för vi skulle vara på mathörnan kl.20
De som var med på kubb var : Gunilla, cecilia, agnes, jonas, jag, sofia, sonja, carina, cohn. Snacka om att jag aldrig skrattat så mycket under ett kubbspel.. haha!

19.30 begav vi oss mot mathörnan. Vi började så fint med att promenera, men vi hann inte såå långt, då fick vi oss skjuts. haha.. snacka om lata ;) Dom enda som var hurtiga var jonas och gunilla som cyklade.. hihi..

sen så var det matdags.. Mmmmm så himla god mat det var!! Susanne dök också upp och var med på middagen.
Vi åt Oxfilé medaljonger med potatisgratäng.. Ojjj så gott!! vattnas rent av i munnen.. Haha!

Även Bengt-roland dök upp och var med på personalfesten.
när alla hade ätit och druckit upp sitt, skulle vi ut på puben på pizzan..
Men tror ni inte att dom har stängt!! Även mathörnan hade stängt puben.. Men vad?!
Finns ju inget i Arjeplog som har öppet en fredag kväll?? Snacka om att inte gynna Arjeplogsborna alls! inget är öppet och inte alls mycket händer så länge biltestarna är borta! Men jäklar när dom kommer nu mot vintertider, då ska ni få se ett Arjeplog som vaknar upp ur sitt sommaridé -  Detta är ju inte KLOKT!

Skit samma!
Mycket som kan uppröra en... Men min far gick och talade lite sött till honom som var på Mathörnan och frågade om han inte kunde öppna upp puben för oss. Så vi fick oss lite musik och dricka och så..
Och jajjamen, han gjorde det! Snacka om att han är värd en guldstjärna som öppna enbart för oss. Det är service!

Han sa att han inte hade mycket i baren, men vi fick handla det som fanns. Och tror ni inte att vi handla upp typ allt som fanns där.. haha!! Typiskt oss från SS ;)
Efter att vi hade rumsterat klart där begav vi oss hem till min far och fortsatte festandet dära.. Super skojj var det! Mycket dans och lite sång bjöds det på.. Hihi.. Sång utan kareoke maskin.. Hehe.. ;)

Var hur roligt som helst, man får sig en hel del skratt med sjukangänget.. Hihi!! Ett gott skratt förlänger livet mina vänner!
Ni är bara för härliga =) Tur jag fått er som mina arbetskamrater! + de andra som inte kunder vara med!

Nog om personalfesten... Kom hem 4 lördagsmorgon.. Och jag sov till halv fyra på lördagseftermiddag.. Snacka om en som var trött!! Japp Jag var trött!!

blev en väldigt lugn lördag kväll..


Imorse när jag vaknade så kändes de som om att jag aldrig ville kliva upp och arbeta.. Kände mig så himla seg.. Men de är väl smällar man får ta ;)
kvällen har då gått riktigt bra att jobba. Varit så otroligt lugnt på jobbet vilket är skönt vissa dagar!

hmm.. imorgon så är man ledig. och då blir de bara slappa.. men sen på eftermiddagen så ska man nog ta sig i skinnet och pallra sig iväg på vattengympan! Nu så ska det bli ändring på detta! Mera träning mindre slisk o slask!


Hujjeda mig ändå, nu ska jag pallra mig till sängen och krypa ner till min älskling

Älskar Min Markus Så Otroligt Mycket! Älskar dig för att du står ut med mig varje dag och står ut med mig fastän mina små utbrott ;) Du är mitt allt!


Vännerna ni är enormt värdefulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0