Yes idag funkade det!

Igår for jag och Bea till Kalles för att hämta ut biljetterna.. men maskinen ville inte godkänna det.
Gjorde försök efter försök.. men inget resultat.. Så vi fick ge upp för kvällen.

idag när jag slutade for jag till Kalles igen och gjorde nytt försök.. Men 1:a och 2:a försöket gick inte.. =/ Jag hann bli gode nervös att nått var alldeles galet med beställningen och så. Men när hon gjorde 3:e försöket så FUNKA det!!
Fick 3 härliga biljetter i handen! Kan inte fatta det ännu.. Detta kommer bli riktigt roligt brudar ! =)
Kul att göra nånting sådant hära tillsammans och samtidigt då få oss en helg tillsammans nere i Sthlm =D

Så just nu är det nedräkning till den 12 december =) Och jag håller på att längta ihjäl mig.. Hihi..

ny fy bubblan ändå.. Nu SKA jag pallra mig till sängen!
Detta är ju helt sjukt, både igår OCH idag försov jag mig, hur lyckas man med det? Var precis samma sak för mig förra hösten.. Nånting med den biologiska klockan(som en arbetskamrat så fint sa) som ändras denna tid på året? Jaa vad ska jag veta? Men det är ju tur att man ha flex på jobbet och så snälla arbetskamrater. Så man får ju ta sin tid på morgonen om man försovit sig.. men trots det blir man så stressad.

Så imorrn hoppas jag att jag inte försover mig! Då dör jag så mycket jag kommer skämmas.. För vi ska nämligen iväg till Luleå på kurs.. Och bussen går 06.30.. pinsamt om bussen får stå och vänta på mig! men jag har ju dem som också ska dit som känner mig, som kanske är så snäll och ringer mig isf =) Men som sagt, jag SKA INTE försova mig! Min älskade sambo får ta och hjälpa mig upp, för han ska iväg på körning 06.00

God natt på er alla som läser min Blogg ! =)

Älskar Dig Markus!

Kommentarer
Postat av: Malin

Biljetter vart?

Idolfinalen??

2008-10-15 @ 18:42:15
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0