Sista uppdatering...

Japp då blir de kvällens sista uppdatering.För sen så ska jag gå och lägga mig. börjar 06.50 imorgon så då måste man ju vara pigg och alert.


Känner mig faktiskt riktigt duktig idag. Har hunnit med att städa i lägenheten. men dock har jag inte hunnit att dammsuga eller skura golvet. Men de kanske man hinner imorgon.

Osså har jag även hunnit med att tvätta min bil och bytt till vinterdäcken =)
Jag är så glad för att i år fixade jag att få upp alla muttrar själv, ingen hjälp av någon. Utan bara jag själv =) Känner mig lite stolt.. Hehe.. Så nu är det gjort..

Skulle ju även uppdater er om vad som skedde i helgen. gör det kortfattat.. var firmafest för taxi från arjeplog och arvidsjaur. Och då fick vi som är partner med någon taxichaufför följa med. vilket jag tackar så mycket för! Fick en natt på pitehavsbads hotell. underhållning på kvällen med anneli rydé och Mikael Rickfors.
jaa.. Det var en riktigt trevlig kväll! god middag och härligt folk!

Ikväll så blev man bjuden till Bea och Mange för en fika och spela Buzz.. Riktigt skojj och tackar så mycket för kvällen =)  vi sojnes imorgon kväll också! då blir det IDOL!

Nä nu så ska jag sova!!

Tjingeling på er alla!


Älskar Dig Markus!!


Kommentarer
Postat av: milla

Tack så mycket! :)

2008-10-19 @ 17:59:10
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0