Periodvist..

Har insett att jag bloggar lite periodvist.Blir mer ena vecka och sen den andra veckan så blir de mindre.. Nåja det kanske inte är hela världen =)


Har väl inte hänt så mycket egentligen sen sist jag skrev. Har varit fullt upp i helgen på jobbet. Både lördag och söndag kväll när man kom hem så var man helt slut i kroppen. låg bara och slappa i soffan hela kvällen.

Nu så har man precis varit på ett personalmöte.. Och ikväll så blir det ett fackligt möte.. Har aldrig varit på något sådant. så ikväll blir de första. Men jag är bara en "styrelseelev": Så jag ska se hur allting går till och så dära..

Tjingeling på er !


Älskar dig Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0