oj oj...

Jag är verkligen urdålig på att uppdatera min blogg. Men de kanske inte gör nåntingt? tror ändå inte ni är så många som är så dära jätte intresserad av vad jag gör och vad som sker i mitt liv?

I helgen så var det marknad här i Arjeplog.
på fredagkvällen så var jag och såg på innebandy matchen mellan Arjeplog "Argentum" Och K4 "Arvidsjaur".
Det var knök fullt med folk i sporthallen. Och vilket jävla tryck det var där!! Fy satan ändå..!! Spänningen var hög. Oj oj ändå.
det är säkert 7 år sen sist jag  var och såg på en innebandy match i arjeplog. Jaa oj oj.. ångrar verkligen inte att jag for och såg den.
På kvällen så var jag chaufför åt min sambos lillebror. Sen så var jag även med Bea och Mange.

Lördagen så var jag och macke ute på marknanden. Hitta oss väl inte så dära mycket. Sockarna som jag alltid brukar köpa fanns ju inte.. Surt!
På kvällen blev det fest med sofia från jobbet och några av hennes kompisar.
Sjung karaeoke och surrade på . sen bar de av till hatten. Snacka om att de var mycket folk dära. Och blandade åldrar. allt från 18-80.. Kanske inte någon höjdare.. nåja.. trevligt ändå. man träffade mycket folk.

Söndag blev en mycket lugn dag. Följde med Anna ut en sista sväng på Marknaden. Och sen for jag, anna och macke å käka på frasses. Mycket gott!

Måndag följde jag med svärmor och hennes mamma till Luleå. trevligt trevligt.
blev att shoppa lite grann. Men inte så mycket.
Var även och hälsade på Sandra och hennes lilla flicka Felicia på Sunderbyn. Nu har hon fått komma ut från kuvösen. helleduddens ändå så söt hon är!! Man vill bara hålla henne å krama henne.  Hehe =)
Men felicia var så trött när jag var där så hon sov bara. Men det kommer fler tillfällen då man får träffa henne då hon är vaken =)


hmm.. det är väl i kort det som hänt på senaste.

Nu inväntar jag att jag ska iväg till jobbet. börjar halv fyra.. Eller egentligen fyra.. men vi ska på en Höstfest, för boende, personal och anhöriga. så jag ska börja tidigare för att hjälpa till att dra våra boende ner till Lyktan.
Tror detta kommer bli riktigt roligt och trevligt :)

Älskar Min Markus!!


Kommentarer
Postat av: Bea

nej nej inte den men den gröna :P

2008-10-09 @ 22:52:36
Postat av: Malin

Saknar verkligen innebandymatcherna i Arjeplog, som du skrev-stämningen är underbar!

2008-10-11 @ 20:02:03
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0