hurjedaa mig ändå..

Jag är verkligen trött på morgonen nu.. det är nog nå vajsing med kroppen ändå.. kanske att den inte hänger med att de är mörkare tider nu? Jaa, kroppen är inte lätt att fatta..

Och på en liten stund så ska jag ut och värma upp bilen. Har ju så klart inte plockat fram värmaren till bilen. Så den står där ute alldeles kall och fryser.
Isig och jävlig. Så skrapa rutorna måste man också göra.
Sen så måste man köra väldigt försiktigt till jobbet i och med att jag inte hunnit att lägga om till vinterdäcken.
Men det ska jag göra idag när jag slutar. Är så skönt att ha en kort dag idag. + att jag ska passa på att städa lägenheten då sambon är ute på en lång körning. Är så skönt att vara själv hemma när man städar. för då kan man riktigt popa musik i radion och bara vara när man städar =)

igår så var man på en Inspirationsdag i Luleå. Det var riktigt riktigt bra faktiskt! Lyssnade på Lou Rossling, hon är en härlig människa att lyssna på. Hon får en att både skratta och gråta samtidigt - För hon är så himla rolig =)

anna-lena brundin (heter hon så?) hon var också där och hon var också himla rolig =)

Men om jag sammanfattar hela dagen : Det var en riktigt riktigt rolig dag. man fick sig mycket skratt och man har även fått sig många tankeställare. På vad man ska tänka på och vad som man kan göra.. ja men ni vet, man har fått en ny inspiration =)


tjingeling nu är det jobbet som kallar! Eller bilen först ;)


Älskar Dig Markus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0