Kurs

Idag har man varit på Kurs eller inspirationsdag, eller vad man kallar de.. I malå. Det var riktigt bra. Han som talade sist var roligast! Snacka om att man skratta så att tårarna spruta åt alla håll!! Haha.. =) Sån härlig karl

Har ju börjar mitt nya liv. Och det går riktigt riktigt bra måste jag säga ! Har nog aldrig mått så bra som jag gör nu efter att jag börjat med den nya kosten och börjat motionera varje dag! Hur härligt som helst!
Har hållt på 1 ½ vecka nu. Har inte tagit mig en endaste godis, inte ens smakat på dricka ! Känner inte ens suget efter det.
Har ju min kära Kusin Thea som är ett super stöd ! Vi stöttar varandra i det hära.
Helt enkelt jag mår bra av det vi gör nu ! =)

Imorgon så ska vi upp och gå halv sex på morgonen. Och sen på kvällen också =)

hmm.. Har de hänt nå mera ? Nope icket de. Inte vad jag då kommer på. Uppdaterar imorgon om de är nånting nytt.

Tjingeling!

Älskar Dig Markus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0