Sjukt!!

Är så grymt dålig på att uppdatera min blogg märker jag.. ! =(

SKA verkligen försöka skärpa mig nu! *Har jag aldrig sagt tidigare?*

Hm.. Orkar inte berätta allt som hänt senaste, inte gå igenom de noggrant.. =P

Men resan ner till sthlm med tjejerna var lyckad!! Oj så härligt och så roligt det var! tack för den helgen. En helt oförglömlig helg. Med en massa skratt!! =)

Min syster kom till mig förra fredagen och var här tills tisdag då vi åkte iväg till morfar för att fira jul med övriga famlijen.

Under tiden Emelie var hära, så julbaka vi och städa vi lite.  Första gången vi någonsin har bakat anisbröd.. Mmm så goda dom blev!! =) Lillbrorsan älskade dom.. hihi..

Tisdag pyntade vi granen hos morfar och la alla julklappar under den. SÅ mysigt!
Onsdag så vakna vi tidigt och gissa vad som låg under våra sängar?! Jo en julklapp till oss var.. Det är tradition som mamma måste hålla.. Fastän man blivit vuxen =)

Åt god mat och hade det riktigt trevligt. Såg på Kalles Jul och sen var de julklapps öppning.

Tack för ALLA julklappar!! Allt är så fint och så behövligt!

Igår så kom man hem från morfar..Hade gärna stannat mycket mycket längre om det inte vore så att man är tvungen jobba..

När jag kom hem från morfar blev de att fara ut en sväng med skotrarna.
Följde med Anna, Fredde, LInus och annas mamma..
Jag fick låna pappas maskin.. hihi.. Som jag har längtat efter att få köra skoter!! =D bara älskar det!!

Tyvärr så var inte föret,isarna ellet skoterlederna så fina att köra efter.. Men men.. Det var iaf MYCKET trevligt att få följa med er ut och köra =)

Men idag får man sota för att man körde skoter på dåliga skoterleder.. Eftersom jag stod upp en del för att inte skotern skulle slå så hårt i guppen.. Så har jag världens träningsvärk i benen!! Sjukt att man kan ha så ont.. går ju inte att gå normalt.. inte sätta eller ställa sig normalt.. Ingenting normalt..!! Hujjedamejj..
Men de är smällar man får ta när man gör nånting man älskar och är ovan!! Hihi.. De är de värt =D

Nej nu så är de fest.. Ska ta och dricka upp min cider och invänta samtalet så jag kan bege mig iväg!

Ha en fortsatt trevlig kväll! =)


Älskar Dig Markus!!





Pappas fina Maskin!! =D



Kommentarer
Postat av: Anna

de va en härlig sväng vi gjorde, dock få vi göra om de sen om föret bli bättre=)

åsså festen på medan va kanon, länge sen ja hade så skoj!:)

2008-12-29 @ 12:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0