Ledig idag

riktigt skönt att vara ledig idag. men imorrn så jobbar man en delad tur, mindre roligt. men men så är det.
Har haft en väldigt skön start på denna vecka, vilket är bra :)

Igår så var man upp och grattade Anna som fyllde 20 år! hon bjöd på en riktigt god smörgåstårta :)

Sedan åt jag och macke uppstekt palt, snacka om gott, var riktigt längesen man åt det!
Somnade framför tv:n i väntan på att min kusin skulle ringa, men hon gjorde aldrig det. Så jag sov till halv tio!! hujjeda mig ändå. Det blev inte mycket gjort den kvällen.
Såg en film och gick å la mig sen och sov, igen..

Idag så har man inte gjort många knop.. måste ta tjuren i hornen och gå ut och tvätta! Har hur mycket kläder som helst som jag skulle ha tvättat tidigare i veckan, Men man är ju så lat att man har skjutit upp de hela veckan- fy ändå på mig!
Sen skulle man ha försökt att få det lite snyggt hemma eftersom att Hjärtat fyller 25 år på tisdag! :)

Ska försöka få honom att dammsuga så kan jag dammtorka och skura i lägenheten, då har han ju varit lite delaktig ;) Hihi..

Nä nu kan jag inte sitta hära och slösa bort en massa dyrbartid..

Älskar dig Markus - 4 år tillsammans på Onsdag!


Kommer nog att känna mig som denna kvinna på bilden efter idag.. Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0